معرفی بازی | قهرمانان فوتبالی
  • کد مطالب: ۲۲۳۵۴۸
  • /
  • ۱۰ ارديبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۲

معرفی بازی | قهرمانان فوتبالی

این بار به سراغ یک بازی فوتبالی می‌رویم که با عنوان‌های فوتبالی‌ که احتمالا تا به حال تجربه کرده‌اید فرق دارد. 

این بار به سراغ یک بازی فوتبالی می‌رویم که با عنوان‌های فوتبالی‌ که احتمالا تا به حال تجربه کرده‌اید فرق دارد. در این  بازی  شما می‌توانید با ابرقهرمانانی دارای ویژگی‌های خاص به مسابقات فوتبال پا بگذارید.

شخصیت‌های مختلفی در بازی در اختیارتان هستند که هرکدامشان ظرفیت‌ها و توانایی‌های خاص خود را دارند. شما می‌توانید در دنیای این بازی از این شخصیت‌ها استفاده کنید.

هر شخصیت هنگام مسابقه دادن در زمین فوتبال کاربرد خاص خود را دارد. بنابراین، برای پیروزی در برابر حریفانتان باید به همه شخصیت‌های حاضر در بازی مسلط شوید.

این عنوان به صورت آنلاین اجراشدنی است و در هر راند، شما باید به همراه دو بازیکن دیگر وارد مسابقات شوید.

از اینجای بازی به بعد، همه‌چیز تقریبا مانند دیگر بازی‌های فوتبالی است با این تفاوت که می‌توانید در هنگام مسابقات و با توجه به شخصیتی که ابتدای بازی انتخاب کرد‌ه‌اید، از توانایی‌های مختلفی برای تغییر نتیجه هر بازی استفاده کنید.

یکی از جذابیت‌های دیگر این بازی آنجاست که شما می‌توانید با دوستانتان در آن شرکت کنید و به کمک هم شروع به مبارزه با حریفان کنید.

این کار جذابیت مسابقه‌های فوتبال را برایتان بیشتر خواهد کرد و لذت تجربه‌ی این بازی را چندبرابر می‌کند. هم‌چنین در ابتدای کار، می‌توانید ظاهر بازیکن را شخصی‌سازی کنید و ظاهر او را به همان شکلی که دوست دارید درآورید.

به نسبت یک بازی موبایلی، گرافیک این عنوان هم خیلی خوب از کار درآمده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.